60 δις διαθέτουν σήμερα οι ελληνικές τράπεζες αν κανείς συγκρίνει τη μεταβλητή καταθέσεων και υποχρεώσεων.

 

οι άδειες για τη λειτουργεία των μεταλλείων χρυσού στη Χαλκιδική τις επόμενες εβδομάδες.

 

του κόμματος της κας Μπακογιάννη στη Χαλκιδική ο πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Βαρδαρινός.

 

 

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ

Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης –ΠΑΣΟΚ

Θεσσαλονίκη, 21-04-11

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

O Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης, επισκέφθηκε σήμερα την κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης, στο Καπάνι και στο Μοδιάνο. Συνομίλησε με τους επαγγελματίες και τους πολίτες και αντάλλαξε μαζί τους ευχές ενόψει του Πάσχα.

Στη συνέχεια, σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κ. Μαγκριώτης απάντησε τα εξής:

 

Σε ερώτηση σχετικά με τα σενάρια περί αναδιάρθρωσης, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:

«Η κυβέρνηση έχει δηλώσει καθαρά το τι πρέπει να γίνει, οι διεθνείς οργανισμοί,  η Ε.Ε που συνεργαζόμαστε έχουν δηλώσει με σαφήνεια την πορεία μας και συμφωνούν με την πορεία της χώρας. Νομίζω πως η συζήτηση κάνει κακό. Αυτό πλέον το βλέπουμε καθημερινά. Ας κάνουμε όλοι αυτά που πρέπει να κάνουμε, ας αφήσουμε πίσω το κακό μας παρελθόν και είμαι βέβαιος, πως με λίγη αισιοδοξία, πιστεύοντας στον εαυτό μας, θα ξεπεράσουμε τα προβλήματα. Οι Έλληνες μπορούν. Σε πιο δύσκολες συνθήκες ξεπεράσαμε προβλήματα και αντιξοότητες. Τώρα δεν θα τα καταφέρουμε»;

 

Σε ερώτηση σχετικά με στελέχη του ΠΑΣΟΚ που κάνουν λόγο για ασυνεννοησία της κυβέρνησης, δήλωσε:

«Ζούμε κάτω από δύσκολες συνθήκες, με μεγάλη πίεση και μεγάλο άγχος. Πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα, δύσκολα πράγματα, επώδυνα πολλές φορές και σε πολύ περιορισμένο χρόνο και πρέπει να τα κάνουμε όλοι  

μαζί. Γι’ αυτό είναι λογικό και κατανοητό να υπάρχουν τριβές και προβλήματα. Είμαι βέβαιος όμως ότι όλοι έχουμε ένα κοινό σκοπό. Καθημερινά προσπαθούμε να πετύχουμε τον καλύτερο συντονισμό. Θα το πετύχουμε και αυτό».

Σε ερώτηση, σχετικά με την εικόνα της αγοράς, υπογράμμισε:

«Είναι περιορισμένη η κίνηση στη αγορά, λογικό και αναμενόμενο, τα εισοδήματα είναι περιορισμένα, ο κόσμος νιώθει ανασφάλεια, είναι φοβισμένος και αυτό είναι κακό. Πρέπει πρώτα να πιστέψουμε στον εαυτό μας, γιατί η αυτοπεποίθηση και η καλή ψυχολογία, παρ’ όλες τις δυσκολίες είναι, σε μεγάλο βαθμό, κινητήριος μοχλός της αγοράς και της οικονομίας γενικότερα. Γι’ αυτό πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά, για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες και η αγορά θα βρει κι αυτή τους ρυθμούς της. Χρόνια πολλά, Χριστός ανέστη σε όλον τον κόσμο, καλή δύναμη».

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

ΔΗΜΟΣ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ

2313.302.826 & 2313.302.824

 

τα Δελτία Τύπου δημοσιεύονται και στην ιστοσελίδα www.stavroupoli.gr.

 

 

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία παραχώρησης του πρώην στρατοπέδου Παύλου

Μελά στον ομώνυμο Δήμο, κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου

του Ταμείου Εθνικής Άμυνας (ΤΕΘΑ). 

Μεγάλη νίκη του Δήμου Παύλου Μελά

Ο Δήμαρχος Παύλου Μελά, Διαμαντής Παπαδόπουλος, ο οποίος χειρίστηκε

προσωπικά το φλέγον ζήτημα, είχε θέσει τόσο προεκλογικά, όσο και κατά

την διάρκεια της προηγούμενης θητείας του, το θέμα της παραχώρησης του

στρατοπέδου ως προτεραιότητα. Ο Δήμαρχος, ανέδειξε το θέμα σε πρωτεύον

ζήτημα του τόπου και σύντομα, δόθηκε λύση στο ζήτημα που ταλανίζει την

τοπική κοινωνία περισσότερα από 10 χρόνια.

Ο ίδιος, εμφανίστηκε ανυποχώρητος και αποφασιστικός στο θέμα της

αξιοποίησης των στρατοπέδων και των υπολοίπων ζητημάτων της πόλης,

τόσο στην πρόσφατη επίσκεψη της Υπουργού Τίνας Μπιρμπίλη στην

Θεσσαλονίκη, για την παρουσίαση του Ρυθμιστικού Σχεδίου της πόλης, όσο

και σε συνάντηση που είχε με Υπουργούς της Κυβέρνησης στην Αθήνα, πριν

από περίπου ένα μήνα.

«Η παραχώρηση του στρατοπέδου είναι αποτέλεσμα μιας συνεχούς

προσπάθειας της Διοίκησης του Παύλου Μελά, του Υπουργείου Εθνικής

Άμυνας και του Υπουργού Ευάγγελου Βενιζέλου. Ο Υπουργός, με αίσθηση

ευθύνης απέναντι στην πόλη, βοήθησε τα μέγιστα προς αυτήν την

κατεύθυνση, με προσωπικό ενδιαφέρον, μέριμνα, γενναία και αποφασιστική

στάση. Πρόκειται για την καλύτερη είδηση των τελευταίων δεκαετιών για

την Θεσσαλονίκη, πρόκειται για το καλύτερο Πασχαλινό δώρο της

Πολιτείας στους κατοίκους της πόλης μας. Ο αγώνας μας ευοδώθηκε μετά

από 10 χρόνια συνεχούς προσπάθειας, οι οποίες ξεκίνησαν από το 2002,

όταν βρισκόμουν στον Δημαρχιακό θώκο του Δήμου Σταυρούπολης» ανέφερε ο

Διαμαντής Παπαδόπουλος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «Ο συγκεκριμένος χώρος βρίσκεται στον παλιό

πυρήνα των Δυτικών Συνοικιών. Η αξιοποίησή του με γνώμονα την «πράσινη

ανάπτυξη», θα αποτελέσει σταθμό στην ζωή των πολιτών. Ο νέος αστικός

σχεδιασμός πραγματοποιείται με επίκεντρο την αειφόρο ανάπτυξη, τις

φυσικές υποδομές και την ανάδειξη του πολιτισμού, μέσα από δράσεις και

δραστηριότητες τόσο του Δήμου, όσο και των πολιτών. Δίνουμε χρώμα,

γεύση και άρωμα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η πόλη λοιπόν βγαίνει στη

φύση και η φύση μπαίνει στην πόλη» τόνισε ο Δήμαρχος Παύλου Μελά

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Αθήνα, 26 Απριλίου 2011

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης μαζί με τους Βουλευτές Χαλκιδικής, Γιάννη Δριβελέγκα, Αργύρη Λαφαζάνη και Γιώργο Βαγιονά, το Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ευθύμιο Σώκο, τους Δημάρχους Μουδανιών και Νέας Προποντίδας Βασίλης Παπαγιάννη και Δαμιανό Ιορδανίδη, επισκέφθηκαν σήμερα εργοτάξιο του οδικού άξονα «Ποτίδαιας-Κασσάνδρειας», του οδικού δικτύου Κασσάνδρας Νομού Χαλκιδικής.

Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μετά την επίσκεψη στο έργο, συζητήθηκαν και αλλά οδικά έργα του Νομού Χαλκιδικής.

 

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο Υφυπουργός, τόνισε:

«Η βιώσιμη ανάπτυξη της Χαλκιδικής αποτελεί στρατηγική επιλογή της Κυβέρνησης, διότι λόγω του φυσικού πλούτου, της δυνατότητας αξιοποίησης των τουριστικών εγκαταστάσεων σε μεγαλύτερη χρονικά τουριστική περίοδο (καθώς η ανάδειξη του ορεινού όγκου ακόμη έχει ελάχιστα αξιοποιηθεί τουριστικά), των μοναδικών ακτών, μπορεί να αποτελέσει τον πόλο έλξης επισκεπτών από το σύνολο της ζώνης ανάπτυξης της Εγνατίας και να προσφέρει αναψυχή στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης μέσω του βελτιωμένου οδικού δικτύου, αλλά και σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο με την βελτίωση των υποδομών του Αεροδρομίου «Μακεδονία».

Η Ελλάδα επενδύει στην Χαλκιδική, με στόχο την ενίσχυση του εισοδήματος των κατοίκων, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους με προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, την οικολογική ανάπτυξη του δομημένου ανθρωπογενούς περιβάλλοντος και των υποδομών. Η Χαλκιδική είχε και θα έχει σημαντική προσφορά στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας».

Στη συνέχεια, ο κ. Μαγκριώτης αναφέρθηκε στις υποδομές του οδικού δικτύου, τονίζοντας ότι από την Εγνατία Οδό ΑΕ υλοποιούνται τα εξής έργα:

1. Συνδέσεις Εγνατίας με το οδικό δίκτυο «Θέρμη-Γαλάτιστα»

Το έργο έχει δημοπρατηθεί και η σύμβαση βρίσκεται για προσυμβατικό έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Μετά το πέρας της διαδικασίας αυτής θα ξεκινήσει η κατασκευή του έργου. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στα 38 εκατ. ευρώ.

2. Αποκατάσταση ζημιών λόγω πλημμυρών στα οδικά τμήματα: «Ολυμπιάδος-Στρατωνίου», «Πλανών-Γοματίου» και «Μεγάλης Παναγιάς-Πλανών» του επαρχιακού οδικού δικτύου Ν. Χαλκιδικής

Έχει γίνει ο διαγωνισμός, υπάρχει ανάδοχος και η σύμβαση βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο. Ο προϋπολογισμού των έργων αποκατάστασης ανέρχεται σε 1,5 εκατ. ευρώ.

3. Εθνική Οδός «Θεσσαλονίκης-Ν.Μουδανιών», τμήμα «Σωζόπολη-Ν.Μουδανιά» και Επαρχιακή Οδός «Ν.Μουδανιά-Ποτίδαια»

Πρόκειται για έργο συνολικού μήκους 20,2χλμ. του οποίου η δημοπράτηση προγραμματίζεται εντός του τρέχοντος έτους. Το έργο περιλαμβάνει τρεις ανισόπεδους κόμβους από τη Σωζόπολη μέχρι την Ποτίδαια, την κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτυού για την εξυπηρέτηση των τουριστικών περιοχών και το τμήμα 4,5 χλμ «Μουδανιά-Ποτίδαια». Ο προϋπολογισμός είναι 57 εκατ. ευρώ.

 

Ακόμη, από τη Διεύθυνση Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΔΔΕ/ΚΜ) υλοποιούνται τα παρακάτω οδικά έργα:

1. Οδικό Τμήμα «Ποτίδαια-Κασσανδρεία»

Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού δημοπράτησης 80εκ. ευρώ περίπου, το οποίο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μακεδονία-Θράκη». Η κατασκευή αφορά 17 χλμ. αυτοκινητοδρόμου, με δύο ανισόπεδους κόμβους (Ν.Φώκαιας και Κασσάνδρειας). Το έργο, δημοπρατήθηκε στις 6 Ιουλίου 2010, η σχετική σύμβαση υπογράφτηκε στις 29 Δεκεμβρίου 2010 και εκτιμάται να ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια περίπου. Προκειμένου κατά την κατασκευή του έργου να μην δημιουργηθούν προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης στην περιοχή της Καλλιθέας, προωθείται από τη ΔΔΕ/ΚΜ, μελέτη παράκαμψης της Καλλιθέας και της Κρυοπηγής.

2. Οδικός άξονας «Θεσσαλονίκη-Ν.Μουδανιά-Ποτίδαια-Κασσανδρεία-Πευκοχώρι»

Για το οδικό τμήμα «Θεσσαλονίκη-Ν.Μουδανιά-Ποτίδαια», μήκους 65χλμ. έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής του 2ου κλάδου του αυτοκινητοδρόμου με την εποπτεία της Εγνατίας Οδός ΑΕ. Θα προταθεί η χρηματοδότηση της κατασκευής του παράλληλου δικτύου, αρχικά στο τμήμα «Θεσσαλονίκη-Α/Κ Θέρμης», όπου οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί και στη συνέχεια στο τμήμα από Α/Κ Θέρμης μέχρι Καρδία, όπου οι σχετικές μελέτες εκπονούνται με την εποπτεία της ΔΔΕ/ΚΜ

3. Περιμετρική οδός Πολυγύρου, τμήμα Άγ. Βλάσης προς Βράσταμα:

Πρόκειται για την κατασκευή τμήματος της περιμετρικής οδού Πολυγύρου προς Βόρεια Χαλκιδική, μήκους 2 χλμ. και προϋπολογισμού περίπου 5 εκατ. ευρώ. Δημοπρατήθηκε στις 15 Ιουνίου 2010 και η σύμβαση υπογράφηκε στις 8 Φεβρουαρίου 2011.

4. Παράκαμψη Αρναίας

Επίσης, η Περιφέρεια σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, σχεδιάζει να προτείνει για ένταξη και την παράκαμψη της Αρναίας, με τμήμα οδικού άξονα προς την Μεγάλη Παναγία. Το έργο είναι μελετητικά ώριμο και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 30 εκατ. ευρώ, περίπου.

 

Επίσης, από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υλοποιούνται οι παρακάτω μελέτες ωρίμανσης:

  1. Συνδέσεις Εγνατίας με οδικό δίκτυο. Κόμβος «Γερακαρούς-Αγ. Πρόδρομος»

Στα πλαίσια της σχετικής σύμβασης προβλέπεται μελέτη για νέα χάραξη από τον Αγ. Πρόδρομο έως τον Κόμβο της Γερακαρούς, με παράκαμψη των οικισμών Αγίου Προδρόμου, Σανά, Δουμπιών, Αδάμ και Ζαγκλιβερίου. Αφορά διατομή με πλάτος 11 μ. και το συνολικό μήκος της οδού είναι 28 χλμ. Το εκτιμώμενο κόστος του έργου ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ και 5 εκατ. ευρώ περίπου, για απαλλοτριώσεις. Η εκτιμώμενη προθεσμία για την ολοκλήρωση του αντικειμένου της μελέτης είναι μέσα στο 2012.

  1. Μελέτη οδικού τμήματος «Πολύγυρος-Ουρανούπολη»

Στα πλαίσια της σχετικής σύμβασης εκπονούνται οι υπολειπόμενες μελέτες κατά τμήματα των συγκοινωνιακών έργων. Το μελετώμενο έργο αφορά σε βελτιώσεις υφιστάμενων τμημάτων ή νέες χαράξεις όπου απαιτείται, διότι παρουσιάζουν ανομοιογένεια χαρακτηριστικών που οφείλεται σε διαφορετικές περιόδους κατασκευής και αποσπασματικές επεμβάσεις που έχουν κατά καιρούς επιχειρηθεί, στο δίκτυο. Το προεκτιμώμενο κόστος του έργου είναι 110 εκατ. ευρώ και 20 εκατ. ευρώ οι απαλλοτριώσεις. Η εκτιμώμενη προθεσμία για την ολοκλήρωση του αντικειμένου της μελέτης είναι το τέλος του 2012.

 

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις ενστάσεις που προβάλλουν οι παρόδιοι επαγγελματίες του τμήματος «Μουδανιά-Ποτίδαια», ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:

«Είναι κατανοητές, άλλωστε αυτή ήταν η αφορμή να σταματήσει την προσπάθεια η προηγούμενη κυβέρνηση, το 2008. Εμείς ως κυβέρνηση και η νέα διοίκηση της Εγνατίας Οδός ΑΕ πραγματοποιήσαμε πολλές συσκέψεις για το θέμα αυτό στην περιοχή και στον Πολύγυρο. Ανατέθηκε μάλιστα σε ομάδα ειδικών εμπειρογνώμων με τη συμμετοχή του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας η αναζήτηση των καλύτερων λύσεων.

Προτείνω να γίνει και μια τελευταία συνάντηση όλων των αρμοδίων φορέων της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης, όπως και της ομάδας των επαγγελματιών της περιοχής για να εξεταστούν για μια ακόμη φορά όλα τα ενδεχόμενα.

Θέλω να τονίσω ότι εάν τώρα δεν υπάρξει συμφωνία για να δεσμευτούν οι ανάλογοι πόροι, από τους τελευταίους που έχουν μείνει στο τομεακό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, τότε θα περάσουν πολλά χρόνια για να κατασκευαστεί το έργο αυτό, έργο απαραίτητο για την ανάπτυξη της Χαλκιδική, την οδική ασφάλεια, για τους ανθρώπους την Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης όπως για κάθε επισκέπτη της περιοχής. Όλοι γνωρίζουν το πρόβλημα και όλοι χρόνια τώρα κατηγορούν τους αρμοδίους γιατί δεν έχουν δώσει λύση».

 

Η κυβέρνηση εξειδικεύει τα μέτρα που προβλέπει το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής ενώ η αναθεώρηση  του ελλείμματος από την Eurostat τροφοδοτεί την πλειονότητα των δημοσιευμάτων με εκτιμήσεις για τη λήψη πρόσθετων μέτρων (ή την επίσπευση των μέτρων που είχαν προγραμματιστεί για το 2012), ο Jürgen Stark μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της ΕΚΤ δηλώνει στο γερμανικό κανάλι ZDF ότι μια αναδιάρθρωση χώρας – μέλους της Ε.Ε. ενέχει τον κίνδυνο να οδηγήσει σε νέα τραπεζική κρίση, το τριετές Εθνικό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Καταπολέμησης της Φοροδιαφυγής ανακοινώνεται την Πέμπτη και περιλαμβάνει εξειδικευμένες προτάσεις για τον έλεγχο των πόθεν έσχες, την αποτελεσματικότερη διαδικασία είσπραξης του ΦΠΑ, και την πάταξη του λαθρεμπορίου, το υπουργείο Εσωτερικών σχεδιάζει πακέτο μέτρων που θα ενισχύουν την κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων, με στόχο τον εξορθολογισμό της κατανομής του προσωπικού και τη διασφάλιση της καλύτερης λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών ενώ στη Ν.Δ. ο απόηχος της τοποθέτησης του Γ. Μιχελάκη για την απογραφή ανοίγει εκ νέου τη συζήτηση για την αμφιταλαντευόμενη στάση του Αντ. Σαμαρά στην περίοδο διακυβέρνησης του Κ. Καραμανλή (ο Γ. Αλογοσκούφης με δήλωσή του στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ κάνει λόγο για «λάθος δρόμο» βλ. Σημεία).

Τα ΝΕΑ με αφορμή το τριετές σχέδιο που θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες για την πάταξη της φοροδιαφυγής σχολιάζουν στο κύριο άρθρο τους: «το σχέδιο αυτό, αφού εξειδικευθεί και οριστικοποιηθεί, δεν πρέπει να μείνει στα χαρτιά.  Η κυβέρνηση φαίνεται ότι το έχει συνειδητοποιήσει, γι’ αυτό άλλωστε συνεργάζονται οι υπηρεσίες τεσσάρων υπουργείων – Οικονομικών, Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Δικαιοσύνης και Προστασίας του Πολίτη. Έστω και αν κηρυχθεί πανστρατιά, όμως, για να υπάρξει αποτέλεσμα πρέπει η βούληση (που όλοι διατείνονται ότι υπάρχει) να αποδειχθεί. Χρειάζεται το κράτος να ξυπνήσει. Χρειάζεται οι εν υπνώσει μηχανισμοί να κινηθούν και, στη συνέχεια, να ελέγχονται συνεχώς. Το Σ∆ΟΕ, οι ράµπο της Αστυνομίας που έχουν επωμισθεί µε την έρευνα της ειλικρίνειας των πόθεν έσχες, τα δικαστήρια όπου συνήθως βαλτώνουν πολλές υποθέσεις πρέπει να επισπεύσουν. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια».

Το ΕΘΝΟΣ τονίζει στην κατακλείδα του κύριου άρθρου του ότι αυτή τη φορά δεν υπάρχουν περιθώρια για αποτυχίες: «η πάταξη της φοροδιαφυγής έχει φτάσει να αποτελεί τη βασική προϋπόθεση εξόδου της χώρας από την κρίση. Ας ελπίσουμε οι εξαγγελίες να γίνουν πράξη».

 

Σημεία

Ο Γ. Αλογοσκούφης με αποκλειστική δήλωσή του στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ «απαντά» στον Γ. Μιχελάκη σχετικά με τα όσα υποστήριξε για τις «εγκληματικές» συνέπειες της απογραφής: «(…) αντιλαμβάνομαι την ανάγκη αυτοκριτικής, όμως με αυτόν τον τρόπο που γίνεται η Ν.Δ. αδικεί την ιστορία της. Έχει έναν δύσκολο δρόμο μπροστά της και το να απαρνιέται την πραγματικότητα, τα πεπραγμένα και το παρελθόν της είναι ένας λάθος δρόμος. Με την υιοθέτηση της επιχειρηματολογίας που χρησιμοποιούσε το ΠΑΣΟΚ ως αντιπολίτευση, δυστυχώς, διευκολύνει να αμαυρωθεί μια ακόμη περίοδος διακυβέρνησης. Αυτό θα το βρει πολιτικά μπροστά της στο μέλλον. Η Ν.Δ. έχει προσφέρει ιστορικά πολλά στη χώρα και ο τόπος σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή έχει ανάγκη από μια υπεύθυνη Νέα Δημοκρατία».

 

Σύμφωνα με την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε αυστηρότερες διατάξεις δημοσιονομικών κανόνων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  Συγκεκριμένα την προηγούμενη εβδομάδα συμφωνήθηκε ότι ένα κράτος – μέλος με χρέος που ξεπερνά το 60% του θα πρέπει να μειώνει το υπερβολικό χρέος κατά 5% κατά μέσο όρο ετησίως κατά τη διάρκεια της τριετούς περιόδου. Η Επιτροπή είχε προτείνει τη μείωση κατά 5% (και όχι κατά μέσο όρο 5%) για περίοδο 3 ετών. Τα μέλη της αρμόδιας Επιτροπής της Ευρωβουλής πρότειναν ποινή 1,2 δισ. ευρώ για κοινοποίηση εσφαλμένων δημοσιονομικών στοιχείων και πρόστιμο 0,1-0,3% του ΑΕΠ αν αποκλίνει ο προϋπολογισμός. Οι νέοι κανόνες πρέπει να εγκριθούν μέσα στον Μάιο για να οδεύσουν προς ψήφιση στη σύνοδο κορυφής του Ιουνίου.

 

Σε μελέτη του ΙΟΒΕ για την ανταγωνιστικότητα του πρωτογενούς τομέα υπογραμμίζεται ότι ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα παραδοσιακά συγκέντρωνε σημαντικά πλεονεκτήματα και παρά τη φθίνουσα πορεία της αγροτικής παραγωγής την τελευταία δεκαπενταετία εξακολουθεί να διατηρεί υψηλότερη συμβολή στη διαμόρφωση του εθνικού προϊόντος, σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ε.Ε. (4% του ΑΕΠ το 2009, έναντι 1,6% του ΑΕΠ στην Ε.Ε.27).

 

Επιμέλεια κειμένου: Πέγκυ Ζαγορίτη

 

αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των περιοχών άνωθεν της περιφερειακής οδού, λόγω έλλειψης δρόμων, τηλεφωνικών συνδέσεων και αποχετεύσεων. Με την ελάχιστη βροχώπτωση δυσχαιρένεται έως και αποκλείεται σε πολλά σημεία η διέλευση οχημάτων.

 

συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων στην Δυτική Θεσσαλονίκη, ταυτόχρονα στην περιοχή του Ευόσμου ζητούν νέες σχολικές μονάδες.

 


Ταλαιπωρειται για ακομη μια φορα το ελληνικο ποδοσφαιρο απο τη στιγμη που οι αρμοδιοι δεν εφαρμοζουν σωστα τη διαδικασια του Financial Fair Play με αποτελεσμα να δινονται αδειοδοτησεις οι οποιες ομως αγγιζουν την αμφισβητηση.

Περισσότερα...

 


Συνεχίζουν συγγενείς αποθανοντων να εισπρατουν τις συνταξεις τους απο ασφαλιστικα ταμεια. Ηδη εχουνε ανακαλυφθει συγκεκριμενα στοιχεια και πλεον ζητουνται απο τους κληρονομους η επιστροφη των χρηματων παρ'οτι αρνουνται. Τελικα στις ημερες μας χαθηκε η μεγαλυτερη αξια που λεγεται "συνειδηση".

 

δευτεροβάθμια πρόκειται να κριθούν οι αδειοδοτήσεις για την ΠΑΕ Ηρακλή, Πανιωνίου, Πανσερραικού.

 

για ακόμη μια φορά πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο ΠΑΟΚ, όπου ακόμη και όταν τον απαξιώνουν οι φίλαθλοί του, κάποιοι μέσα απο τις στάχτες της μάζας του τον αναγεννούν, όπως στην προκείμενη η παρέα του Μάρσαλ και κου ΜΑρκόπουλου. Εμπρός παλικάρια πάμε για την Ευρωλίγκα.

 
Ερωτηματολόγιο

Συμπληρώστε τα δύο μας ερωτηματολόγια:
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-1
και
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-2

Links

Μενέλαος Τριανταφύλλου
Προφίλ στο Facebook

Ηφαιστος Group
ΑΜΕΑ Δυτικών Συνοικιών Θεσσαλονίκης

Menelaos Blog
Ανακοινώσεις - Αρθρα

Mobile Alarm
Συναγερμοί - Σταθερή & Κινητή Τηλεφωνία

Youtube
Οπτικοακουστικό υλικό απο εκδηλώσεις - συνεντεύξεις - απόψεις

TerraBalcan
Το Ελληνικό portal των Βαλκανίων

Το πηγάδι (Blog)
Θαυμαστή μεγάλη πόλη

Πρόσφατα Άρθρα